Showing posts with label OTHER HALF. Show all posts
Showing posts with label OTHER HALF. Show all posts

March 13, 2009

Boring Is A 5 Letters Word



(Second Attempt)


Daym. This internet has gone haywire again..
It keep asking me to connect-disconnect-reconnect the modem. I've done it like zillion times, arghhhhh!
Well for this kind of services, I think he overpaid. 

Hurm, back to what I intend to write.
I had Gokana Teppan Gokana 2 and not-so-lemonish-Ice Lemon Tea for my dinner (effing zillion times to upload the pics, ftw ftw!!!!)


It was something like this:



But not exacty like the pic per se, what I had was Chicken Teriyaki and I had it delivered to me, not dining-in. Well you know, my eating partners (bf & uya) were out of town.All I had to do is calling the delivery service and eat with momo. (pathetic I know, huh)
 *sigh* I miss u my two busuks!
I don't really like eating Japanese Food-Wannabe here (except for sushi,I am a junkie!). 
They tasted the same whenever and wherever you had them. Teriyaki, Yakiniku, there are no different between them taste. 
But, unlucky me, I. just.had.to.order.them. pffffffft

That's all that's all. I'm bored and I'm sleepy.
Better off to sleep now.
Please let me dream something like this, pretty please.....



PPQ Colour Brick Print Shirt Dress (ASOS.com)



McQ by Alexander McQueen Silk Geostripe Print Tunic Dress (ASOS.com)


Too.Die.For!


If I can't dream of them, can I at least have them?????

**pics are credited to RANDOM GOOGLE IMAGES AND ASOS.COM**

phew, berpeluh buat entry ni, Gila Punya Server!




March 10, 2009

Kalau Dah Jodoh




Haihh....
Agaknya aku dah memang berjodoh dengan garam kot
tadi pergi makan Hot Plate Singapore dekat Istana Plaza dgn Zila, kononnye teringin nak makan something yang panas n yang penting pedas..
Pesanla Beef Black Pepper Kuetiaw and untuk Zila Miho Singapore.
Kedua-duanya nampak sangat menyelerakan dalam menu.
Dalam 5 minit dapat makan..Nasib baik cepat sampai.
Nampak sedap ye puan-puan.

Bile makan.... waaaaaaahhh masinnnnn gilerr!! 
Zila punye pun masin sangat tapi dia kata aku punye lagi masin.
Org ni agaknye deria rasa masin lidah die dah mati kot.Tak boleh ke bezakan masin dengan sedap?
Aku dahla pantang makanan masin.Bila makan masin rasa garam tu terus naik otak dan terus menaikkan tekanan darah sampai sakit kepala!
Dahla tak rase lada hitam langsung. Lebih kepada Kuetiaw Daging Kicap Bergaram dengan aku mintak ditambahkan garamnya...ahhh lazat tak korang rasa?

Dahla sumpah aku tidak akan makan  di situ lagi!
Baik makan Sop Buntut kat kedai sebelah tu
Lagi menyelerakan!

Oh, bukan bontot orang atau lembu, buntut tu Oxtail atau Spine (tak pasti,  haha) dalam bahasa Indonesia ye?


Hmm , sesuai dengan tajuk entri ni, aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Rajaie & Hajar yang baru melangsungkan perkahwinan Jumaat lepas dan sedang berbulan madu di Singapura sampai sekarang =P
Rajaie adalah adik kepada belahan hati aku.
Ye betul, langkah bendul kate orang
Takpelah, aku tak kisah (yeke?)



Pehh rase macam menulis karangan bahasa melayu untuk SPM pulak